wtorek, 11 kwietnia 2017

Ostatni wpis

17.08.2012. - to wtedy został opublikowany pierwszy wpis i rozpoczęła się moja przygoda z blogowaniem. Kiepskie zdjęcia, masa błędów - tak właśnie wyglądały pierwsze posty dwunastoletniej Pauli, która chciała dzielić się swoją miłością do pieczenia i pokazać, że piec może każdy, bez względu na wiek. Po ponad 4 wspaniałych latach i 142 opublikowanych przepisach stwierdziłam, że blogowanie jednak nie jest dla mnie i nie jest to coś co chcę dalej robić. Jak pewnie widzieliście blog przez ostatni rok powoli umierał, nie sprawia mi już to tyle frajdy co kiedyś i zrozumiałam, że to nie dla mnie. Nie zrozumcie mnie źle - kończę z blogowaniem, a nie z pieczeniem :) Dalej to jest moja największa pasja, to co chcę robić w przyszłości i to od 2012 roku w ogóle się nie zmieniło. 

Na koniec chciałabym bardzo podziękować za ponad 4 lata pięknej przygody, której byliście częścią. Prowadzenia bloga dało mi wiele wspaniałych możliwości, o których zawsze marzyłam takich jak udzielenie wywiadu do magazynu kulinarnego gdzie pojawił się artykuł o moim blogu oraz współpraca z Tesco w ramach projektu "Tesco dla Szkół". Bardzo dziękuję za każdy komentarz, za zdjęcia waszych wypieków i przede wszystkim za wsparcie :)) Z internetu kompletnie nie uciekam i dalej będziecie mogli mnie znaleźć na fanpage'u gdzie będę czasem coś publikować i to tam możecie się dalej ze mną kontaktować więc jak coś to piszcie śmiało!


Dziękuje jeszcze raz i może do zobaczenia w przyszłości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania i bardzo dziękuję za każdy komentarz :)